piątek, 29 kwietnia 2016

Liebster Blog Award!!!



Jeeeeeeej~ zostałam nominowana! Cóż za zaszczyt :D
Spotęguje to mój ogromny powrót!   
Serdecznie dziękuje Nami za to wyróżnienie (Z całego serca zapraszam na jej bloga! Polecam i pozdrawiam Konhusia Mercury – Hudson).
               
 Nie mam zielonego pojęcia co mogę więcej napisać, więc przejdźmy już do pytań XD

1.     Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Skłoniła mnie do tego chęć podzielenia się z innymi moimi fascynacjami, które przelewałam na papier, ale sądzę że również chęć sprawdzenia się w czymś innym niż jedynie pisanie sprawdzianów i malowanie.

2.     Co daje Ci pisanie?
Pisanie daje mi ulgę. Jest ono dla mnie możliwością wypuszczenia z siebie wszystkich emocji i pokazania tego co myślę, co odczuwam i również jest sposobem na poradzenie sobie z nierealnymi marzeniami i ogólną fascynacją tym  o czym akurat piszę. Poza tym jest to idealny sposób na oderwanie się od beznadziejnej rzeczywistości.

3.     Czy wiążesz przyszłość z tym, co robisz na blogu czy traktujesz to jako hobby?
To jest tylko i wyłącznie hobby. Żeby wiązać przyszłość z pisaniem, trzeba być WYBITNYM.

4.      Przed opublikowaniem rozdziału: Ile razy sprawdzasz poprawność tekstu?
 MILION! (i tak zawsze jest pełno błędów)

5.     Jeśli nie wiesz, jak napisać jakieś słowo: szukasz odpowiedzi w Internecie/słowniku czy używasz innego sformułowania?
Przeważnie sprawdzam w Internecie, ale jeśli się bardzo spieszę i nie mam czasu na sprawdzenie,  to używam innego sformułowania.

6.      Co liczy się dla Ciebie bardziej? Poprawność tekstu czy ciekawa fabuła? 
Jedno i drugie jest ogromnie ważne, ale jeśli muszę wybrać to decyduję się na poprawność (czyli to czego najbardziej mi brakuje). Raz czytałam opowiadanie, które miało niesamowitą fabułę, ale było tak dramatycznie napisane, że szybko się poddałam.

7.      Czym, oprócz prowadzenia bloga, się interesujesz?
Muzyką! Jeśli zakocham się w jakimś nowym zespole, to świata poza nim nie widzę! Zbieram jeszcze na gitarę basową i podręczniki do nauki gry, więc muzyka zajmuje ważne miejsce w moim życiu. Do tego jeszcze dochodzi malowanie.

8.      Masz jakieś konkretne plany na przyszłość?
Chcę zostać nauczycielem biologii albo psychologiem. Czuję wewnętrzną potrzebę pomagania ludziom, a jak to nie wypali, to zostanę sławna XD

9.      Ile znasz języków obcych? Jakie to języki?
Yyyy… (nie)znam trzy języki --> uczyłam/uczę się trzech języków:  angielski, francuski i niemiecki.

10.  Co jest Twoją inspiracją do pisania?
Piosenki, wydarzenia z życia codziennego, ale przede wszystkim moje pragnienia i marzenia połączone z emocjami towarzyszącymi mi przy pisaniu.

11.   Masz jakieś zwierze? 
Brat się liczy?


NOMINUJĘ:

Nie ma  nikogo więcej, ponieważ nie spotkałam się w ostatnim czasie z jakimiś dobrymi blogami, które darzyłabym sympatią.

 Moje pytanka:

1. Dlaczego piszesz bloga z opowiadaniami?
2. Piszesz od razu na komputerze, czy wcześniej robisz to na kartce?
3. Co daje Ci natchnienie i kopa do pisania?
4. Nie jesteś pewna jak coś napisać, sprawdzasz pisownię czy liczysz na szczęście?
5. Ile razy sprawdzasz swoje prace przed opublikowaniem?
6. Wolisz kiedy w opowiadaniu jest wiele postaci, czy tylko „główna grupka”?
7. Co najbardziej Cię denerwuje w prowadzeniu bloga?
8. Jakie masz zainteresowania?
9. Wolisz pióro, długopis czy ołówek i  dlaczego?
10. Masz możliwość spędzenia jednego dnia z dowolną osobą (nawet jeśli odeszła już z naszego świata). Kto to będzie i dlaczego?
11. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

      

  „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

2 komentarze:

  1. OCZYWIŚCIE, ŻE BRAT SIĘ LICZY xDDDD. Też mam to zwierzę i bardzo ubolewam z tego powodu. Fajnie, że wreszcie zrobiłaś. Byłam ciekawa odpowiedzi. Pokażesz jakiś swój obraz? Nie wiedziałam/nie pamiętam, że malujesz, a lubię sobie popatrzeć na jakieś ładne obrazki <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączmy się w bólu z powodu zwierzyny zwanej "Brat" z gatunku szkodników (i tak go kocham XD). Ano wreszcie zrobiłam, mam teraz tydzień wolnego, to wzięłam się do roboty... Mogę pokazać coś swojego, ale wiesz, to nie oznacza, że jest to ładne XD Twoich prac nic nie przebije <3 natknęłam się ostatnio na te nowsze u Cb na blogu i mnie wmurowalo ^-^ są prześliczne :* i przepraszam, że nic u Cb nie komentuję :( obiecuję, że to się zmieni :D no i oczyścić bardzo dziękuję za Twój komentarz \^0^/

      Usuń